sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Tekstuuria

Alkuun haluan kertoa, että mun kynsi-inspis on totaalisesti hukassa. Olen pitkällä sairaslomalla, koska jäin polkupörällä auton töytäisemäksi ja polvi meni rikki. Onneksi ei mitään sen vakavampaa käynyt, mutta harmittaa silti ihan törkeesti, rakastamani urheilukin on jäissä ties kuinka kauan =(
Eli aikaa olisi kynsille nyt, mutta eipä kiinnosta mikään... Ehkä se tästä..

No, on mulla jotain uutta sentään kynsillä. Kahteen viikkoon en tainnut ees kynsiä vilkaista, ja nyt ostin 2 tekstuurilakkaa. Mun ensimmäiset, koska kun tämä hypetys alkoi, en  pitänyt lainkaan hiekka- ja tekstuurilakoista. Ajattelin, että ne ei oo yhtään mun juttu :D
No mutta, kuinkas kävikään =)
Kun ekan kerran pääsin kauppareissulle onnettomuuden jälkeen ostin piristykseksi 2 Isadoran ihanaa Sugar Crush lakkaa, Ocean Crush ja Coral Crush, niillä saikin mukavasti lakattua näyttävät kynnet =)
Aivan ihania, levittyvät täydellisen helposti ja tuntuvat pysyvän oikein hyvin!!

 Tahtoo lisääääääää =) 






4 kommenttia:

Piiitra kirjoitti...

No hui! Onneksi ei tapahtunut mitään pahempaa ja jalkakaan ei mennyt pahemmin (???) rikki.
Itse olen elänyt tässä kolmisen vuotta rikkinäisen polven kanssa ja onneksi alkaa jo näkymään valoa tunnelin päässä siinä asiassa. Tsemppiä!

ps. pakko käydä kotiuttamassa parin noita sokerisia, kun ei vielä ole :)

Mia kirjoitti...

Kiitos Kahlaaja. Vielä ei tiedetä,miten polven kanssa käy.. Voi olla leikkaus edessä, jos ei kuntoutus ala pureen...
Kannattaa kyllä hommata näitä Isadoran lakkoja, mä haluaisin ainakin pari lisää vielä :)

Nannu kirjoitti...

<3
Mulla ei oo viä yhtäkään tekstuurilakkaa. :( En tosin tiiä onko niitä mun väreissä. :) Mulla tää kommentoiminen "vähän" kestää....

Mia kirjoitti...

Kyllä Isadoralla oli ainakin 1 vaalea, tais olla hopean värinen ellen väärin muista ;)