keskiviikko 3. elokuuta 2011

Heissulivei

Jippii, uusi lukija saapunut joukkoomme, kiitokset :) Luku on nyt 21 ja toivottavasti nousujohdanteinen ;)
Nyt on tosiaan kynsien puolesta erinäisistä syistä hiljaisempaa, mutta eiköhän se jossain vaiheessa taas virkisty :)
Mutta miten onkin aina niin, kun yrittää miettiä mitä tekisi, lakkavarasto on aivan surkea. Eikä mitään kivaa väriäkään, paitsi just se, mikä oli viimeksi kynsillä ja samaahan ei voi joka kerran laittaa :D
Mutta laitetaan tähän yksi kuva, mikä on otettu juurikin tuollaisessa tilanteessa.. Lakka on opi:n prinsesses rule, eikä mitään muuta, kun ei kerran keksi, niin ei keksi :) onpas huono kuva, sori

6 kommenttia:

enniriikka kirjoitti...

ihanat kynnet! :)

Annoin blogissani sulle palkinnon:
http://nail-life.blogspot.com/2011/08/one-lovely-blog-award.html
:)

Mirja kirjoitti...

Ja nyt mää en ala!!! Mä annoin sen sulle kans. Tosin ihan oikeesti 3nn jälkeen mä en osaa enää lukea!!! Tai sit mää vaan unohdan kaiken lukemani samantien... Plääh! No joka tapauksessa se on tuol mun blogillani ;)

Mia kirjoitti...

Kiitos Mirja :) Eipä tuosta haittaa ole kahteen kertaan tulla palkituksi:D Mistähän mä keksin 10 blogia, mitkä ei olisi tota saanut, en mistään... apua :D

Nannu kirjoitti...

Kyllähän ihan pelkistetty klassinen lakkauskin on nätti. :) Ja välillä ihan kivakin mun mielestä. :) Ihana väri!!

Ida kirjoitti...

Ihanat kynnet, noi värit ja kaikkee :D Todellakin lukijaksi!
Käy katsomassa munkin blogi:

http://opportunitiesfornails.blogspot.com/


(:

Mia kirjoitti...

Kiitokset!! Iitu, menen katsomaan tottakai!!