tiistai 30. elokuuta 2011

Kiemuraa

Olin eiliset lakat rutannut heti ihan kamaliksi, joten uutta oli pakko laittaa taas. Kun otin edelliset pois, laitoin eilen 2 kerrosta ihanaa Zoya Charlaa. Tänään teki mieli jotain lisätä, niinpä päädyin laittamaan Nfu oh52 2 kerrosta ja sitten koristelulakat käyttöön ja summanmutikassa kiemuraisia viivoja, joiden väliin Nfu:n holokimalletta ja dotting toolilla pisteitä sinne tänne.
Muiden blogeista oon varmasti vaikutteita näihinkin saanut =)

Mielipiteitä kiitos ;) Olisi meinaan kiva tietää katteleeko täällä näitä kukaan :D




8 kommenttia:

Nannu kirjoitti...

Mahtavat. :) Mää oon niin kateellinen sun vakaalle kädellesi. Mun viivat menee aina mihin sattuu ja kauhiata siksakkia, ku käsi tärisee ku vanhalla mummolla. :D

Sanna kirjoitti...

Näyttääpä tutuilta ja muistinkin, että lähes samanlaiset löytyykin täältä: http://banananails.blogspot.com/2011/03/arabic-swirls.html ja täältä: http://banananails.blogspot.com/2011/03/arabic-swirls.html

On kyllä kiva idea tuo. :)

Vanquish kirjoitti...

Mä ainakin katselen :) Tosi kivat! Saat sen kuulostamaan "noin vaan" tehdyltä, mä en vielä tällä osaamisella onnistuisi! Ehkä joskus :)

Ine kirjoitti...

Voi, kivat on (: Hauska idea.

Katri kirjoitti...

Kyllä täällä kattellaan ;) Ihanat on nämä(kin)!! <3

Mia kirjoitti...

Ihan hirmuisen paljon kiitoksia kommenteista ja kehuista :) Tosi kivaa,että seuraatte blogiani!! Enkä mä nyt sitten pelkästään tässä kehuja kalastellut, saa toki kritiikkiäkin antaa =)
Sanna, oon tainnut sieltä Tartofraises-blogista ottaa vaikutteita ja Charming nailsilla oli myös jotkut kynnet missä meni jotain kiemuraa, muistaakseni =)

Derra kirjoitti...

Oi, onpa nätit lakkaukset! : )

Mia kirjoitti...

Kiitos Derra =)