lauantai 5. lokakuuta 2013

Baby blue

Sain ystävältäni lakkoja, joita hän ei enää käytä. Sieltä löytyi tämä ihana vaaleansininen Isadoran Baby Blue, niin suloinen väri, että. Mulla on ennestään Color Clubilta aikalailla samanvärinen, mutta tämä levittyy kyllä sata kertaa paremmin ja on muutenkin parempi käytettävyydeltään =)

Mä rakastuin näihin Sissin kynsiin, ja oli pakko apinoida tuota kuviointia. Lakaksi valikoitui niinikään Isadora, Ocean Crush.
Mua harmittaa, etten ole hommannut mitään kulmikkaita strasseja tai niittejä. Tähän olisi kyllä ehdottomasti sellaiset kuuluneet, mutta koska niitä ei ole, niin laitoin ihan perus timsuja nimettömiin ja peukkuihin.

Kerrankin on sellaiset kynnet, mistä tykkään ihan hirmusti. Enkä edes virheitä yritä tiirailla :D

(kuten muutkin ovat valittaneet, hemmetti tätä bloggeria... kuvista tulee ihan surkeita, mutta en ole jaksanut perehtyä, mitä muuta kautta saisin kuvat tänne..)





5 kommenttia:

Vanquish kirjoitti...

Ihanat, mä tykästyin kans tuohon teippityyliin! Tuo strassikynsi on kiva :)

Mia kirjoitti...

Kiitos =) Mä tuun varmasti tekemään samantyyliset pian, on nää niin kivat =)

Nannu kirjoitti...

Wau, nää on niin mageet!! :)

Unknown kirjoitti...

Ihanat kynnet :)

Mia kirjoitti...

Kiitos kiitos =)